Haters will be sprayed away.pft | Home
convoluted twist: Final parade. Eh?

Sunday, October 7, 2012

Final parade. Eh?

Hi! Assalamualaikum gais x)

How're you? Formal gila tiba. *flip bawal*
Kasihan ya blog sebegini ditinggalkan dan dilupakan. Maafkan daku kerna dunia twitter lebih menggoda. Menguatkan nafsu untuk sentiasa pergi kepadanya.

Itu sastera. Lepasni boleh ambil subjek lebih. Kekeke.

Esok en, gua ada exam. Final exam. Um um. Haih. Acano ni satu subjek pun aku belum habis revision. Ni semua simptom malas. Kalau aku fail apa apa subjek sila salahkan yoseob. Ni lagi menggoda dari semua benda. Bukak youtube konon nak tengok satu je video. Konon. Lepas berjam jam tersedar hampir semua video yang ada seobie aku tengok. Hiks. Haritu aku tengok drama. Hero comel gila so......... tengok sampai habis *kuis lantai* dimana satu episod kira 1jam15minit. Ada 16 episode. Satu hari ada 3 drama. Sila kira sendiri berapa masa yang digunakan. Kemuadia pm saya. Kbye.

Tapi! Haaaa ini klimaks dia. Semua drama yang ada dalam list dah habis tengok. Sila tepuk tangan wehoooooo xD Maka dengan itu berakhir sesi drama drama ni. Ze problem iz esok exam and I havnt study. Persoalan yang tiada tema. Sedih. Ni tengah tahan nafsu daripada bukak any drama. Salahkan lelaki lelaki korea yang terlalu comel rasa nak gigit pipi sorang sorang. Aum. 16sx.

Todayyyyyyyyy, my girlfriend Farzana came to my house x) At least and finally! Ada juga kawan nak setadi sama sama. Relieve lah jugak and tak ada lah nanti aku kejap kejap tonggeng sana sini. Manners ye adik adik.


Okay guys. I hv to go now. Its near maghrib. And also I have to open my eyes wide open tonight. Eh no bukan tonight. Morning. Since I have to help mummy buat donats. Weeeeee x) Ana and me planned to wake up at 3. Guess I'll have to call her to wake her up. Or maybe dua dua membuta sampai pukul 6. Hopefully not! 

Anyway, wish me luck for my exam. 
Semoga Nur Aqilah Syazwina dapat lulus semuaaaaaaaaaaaa subject :] 
Amin.