Haters will be sprayed away.pft | Home
convoluted twist: Buku baru

Monday, September 1, 2014

Buku baru

Every time you move forward in life, no one can help but to bring the past as well even for the slightest thing. It remains.

What does? 
Memories.

After all the bullshits you left years ago, pls lah weh dont even bother to come back. Kau lupa macam mana kau lupakan aku? Kau lupa macam mana kau layan aku?

Semua tu in the past and aku pun tak nak ingat kau. 
I have my own life and yes I moved on.

All the ups and downs in my life dah tak ada kena mengena dengan kau. We both knew ada something yang kita tak boleh lupa and I cant deny it myself. Tapi cuba, cuba lupakan aku terus.
Jangan langsung kau datang kat aku.

September, the bits of nearing the end of the year ni I want to seek my own happiness. Maybe I did found one, but the doubt won't go away.

I'll be asking myself, clutching my own shirt tightly as I immerse myself in my own thought "Betul ke apa aku buat ni?"

Risau tu memang risau. Obstacles takyah cerita ah berapa banyak. Menggunung jugak.

Kadang tu aku tanya jugak apa sebenarnya yang aku buat. Maybe dah lama, dah lama sangat aku terbiasa main main. I wasnt acting but I swear I didnt notice the hints given. 

Bukan aku bodoh, I was oblivious on things that revolved around me. Kadang tu aku sedar yang aku alpa dengan dunia.

Aku jenis tak fikir. Lepas aku buat something, baru nak regret. 

Yes, aku memang jenis macamtu. Benda semua nak cepat pastu tak guna akal.

Kesian kepala otak aku ni tak kena explore dengan tuan sendiri




The sincerity you have proven managed to trigger my feelings somehow. Kau kena tau aku ni jenis buat perangai. Suka cari pasal hahaha. Esok sebenarnya aku ada test bm tapi apa aku buat sekarang ni pun aku tak tau zzzz


Yang pasti, bulan ni aku taknak sedih sedih dah. Taknak fikir sangat apa apa dah. Biasa ah, pompuan ni kalau emotional dia macam sakai sikit.

So, bukak buku baru okay?
Aku cuba, cuba jadi yang terbaik ;)